En fullspäckad dag!

Robin är på utflykt till Tom Tit i Södertälje m sin klass idag. Jag ska följa m Nathalie till Akademiska, för hon ska på återbesök ang sin kärlmissbildning i armen. Den ska röntgas o sen får vi träffa en läkare o vi ska besluta tillsammans om de måste göra en till behandling av den el inte. Robin ska på fotbollsträning ikväll o Anthon har avslutnings picnic o brännboll m sin klass ikväll. Hua!! Vissa dagar vet man bara inte hur man ska orka o hinna m allt. Jobbigare blir d ju eftersom vi inte får sova ordentligt heller. Men jag har sagt d förut o jag säger d igen. Det e bara o bita ihop o ta en sak i taget!

Hej så länge mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0