Nämen...

Nu va d ju faktiskt ett tag sen man vaknade på morgonen o tittade ut o såg att d va alldeles blött för att d har regnat, men idag så va d faktiskt så. Fast vadå, d kan ju inte va solsken jämt.
 
Idag har jag vikt drösvis m tvätt o faktiskt inte hunnit m så mkt mer än d, tvätta 2 maskiner, ta hand om barnen, fixa frukost lunch, tagit hand om disk osv. Jo jag har packat badväska åt Nathalie Anthon Robin o Mathias oxå.
 
 
Idag åkte Mathias m Nathalie Anthon o Robin till badhuset för d va avslutning på simskolan o då fick föräldrar o syskon va med o bada. Jag stannade hemma m dom 3 små. Jag vek mer tvätt o hängde tvätt, matade Julius, bytte bajsblöjor o torkade Vidar när han hade bajsat. Så d va fullt upp kan man säga.
 
 
Vidar har fortf diarré, men som vanligt va d en gång imorse o nyss bajsade han normalt igen, så nu håller vi tummarna att d försvinner nu...
 
Jag skulle ha åkt hem till en kompis ikväll o haft en trevlig tjejkväll, men d blev inget av d för vi blev för få. Så d får bli en annan gång. Synd tycker jag som hade sett fram emot d. Men d blir fler tillfällen. Jag tycker d va ett jättebra o roligt initiativ att ordna en sån kväll för oss tjejer bara så du vet d min vän :-)
 
 
Nu har Mathias Anthon Robin o Nathalie kommit hem igen o de har köpt m sig mat från MAX :-) D ska bli sååå gott o äta nu o slippa diskplock ikväll :-)
 
 
TREVLIG KVÄLL!!!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Trevlig kväll på dig själv =)

2012-07-06 @ 23:24:15
URL: http://ansgarssyskon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0