En fin kväll

Jag gick ut i solen på eftermiddagen o Mathias å alla barn utom Julius va oxå ute o när Julius vaknade så ammade jag honom. Anthon o Robin dukade, Mathias startade grillen, övriga barn lekte o jag satte in en plåt m klyftpotatis i ugnen, la upp färdiga marinerade grillspett m kött på en plåt, tog fram chorizo,majskolvar o skar lök o paprika som jag trädde på spett. När vi hade grillat ett tag så kom d en skur, men så blev d soligt igen.
 
 
Vi åt grillspetten m klyftpotatis majskolvar kall bearnaisesås o grillsås o det smakade utmärkt :-P
 
Jag matade Julius m flaska o efter middagen tog jag hand om disken. Barnen tittade på tv o spelade tv-spel.
 
Min rygg värker fortf o så ilar o värker det i mina tänder så jag håller på o bli tokig på d.
 
Vidars diarré vill inte försvinna.
 
Mathias duschade Nathalie o Vidar o tog en dusch själv. Sen nattade vi dom små. Anthon o Robin e på väg att gå o lägga sig nu, Mathias sitter framför tv:n o håller i Julius som just har somnat o jag sitter här vid datorn.
 
 
Önskar er en riktigt trevlig kväll!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Mums! Hoppas det blir bättre med diarrén snart.

2012-07-09 @ 23:31:17
URL: http://ansgarssyskon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0