Det är inte sant...

Efter frukosten imorse så tog jag hand om disken, bäddade sängar, ammade o gosade m Julius en stund.
 
Idag har vi mest pratat om vad vi skulle vilja göra o saker som vi måste göra nu när Mathias e ledig. Jag o Mathias har suttit vid datorn o betalat lite saker o räknat en massa.
 
 
Vi åt lunch o Anthon o Robin duschade o jag tog fram kläder till dom. Barnen har varit ute lite trots d tidigare ej så vackra vädret.
 
Vidar hade diarré idag oxå, så d verkar inte va nån bättring på väg m det. Så tråkigt för han mår ju bra annars. Men vi kan ju inte träffa folk o barnen kan inte leka m kompisar för de e rädda o bli smittade, vilket jag har stor förståelse för.
 
Sen har jag gjort en inbjudan till ett Tupperware Party. Hoppas det e några som kan komma på d bara eftersom det e mitt i sommaren o folk har semester.
 
 
Nyss kunde jag inte tro mina ögon när jag tittade ut o såg att molnen faktiskt minskat i antal o solen har kommit på besök. Hoppas att besöket blir långvarigt... Bäst att man skyndar sig ut en liten stund o njuter av den stora gula på himlen ¤ Barnen o Mathias e redan ute. Förutom Julius som sover.
 
Ha d så bra så länge mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0