Julpynt o julmarknad

Hela familjen gick upp o åt frukost, Mathias o Robin gjorde sig iordning o packade in alla innebandygrejer i bilen, dom åkte iväg på match i Enköping. Jag sköljde av disken, satte igång en tvättmaskin, såg till att dom små klädde på sig, jag gjorde rent tvskärmen, jag Nathalie o Evelyne julpyntade i hela huset, jag o dom små åt lunch, jag sköljde disk igen, hängde tvätt, satte igång en till tvättmaskin, Mathias o Robin kom hem. Dom hade vunnit innebandymatchen idag, jätteroligt!!!
 
 
 
Mathias hjälpte mej o hänga upp julgardinerna medan barnen åt lördagsgodis, jag o Nathalie åkte på en julmarknad i Altuna o köpte lite smått o gott. När vi kom hem igen tog jag hand om disken, dukade fram tacos idag igen som vi åt o jag hängde tvätt. 
 
 
Sen duschade jag Nathalie Vidar o Evelyne, nattade dom o tog en varm dusch själv. Nu bloggar o facebookar jag medan Mathias tittar på Så mycket bättre på tv o myser m Julle i soffan ♥
 
Synd bara att man inte hann va ute nåt idag, d va visserligen kallt ute, men väldigt vackert soligt o vitt :-)
 
Strax ska jag gosa m Mathias en stund ♥
 
Trevlig lördagskväll önskar jag dej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0