En dag på Vätö o några dagar till

Vi sov ju över på Vätö hos mina svärföräldrar fredagen den 27 juli efter att vi varit på Furuvik på dagen. Där väntade Anthon Robin o Vidar på oss. Dom hade varit där i 1 vecka. Då blev hela familjen återförenad igen :-)
Lördagen den 28 juli stannade vi på Vätö hela dagen. Det va en av sommarens absolut varmaste, soligaste o finaste dagar ¤¤¤ Mathias lillebrors dotter va oxå där. Mathias lillebror o hans tjej kom dit på kvällen. Här kommer bilder från den dagen!!
 
 
Vi badade flera ggr denna vackra dag o jag sparkade boll m några av barnen. Vi åkte hem på kvällen efter middagen.
 
På söndagen den 29 juli lekte Nathalie hos en kompis, jag Vidar o Julius åkte till Ica Maxi o handlade. Mathias Anthon Robin o Evelyne va hemma. Vi åt tacos till middag o sen hämtade jag Nathalie hos kompisen.
 
Måndagen den 30 juli fixade o tvättade vi lite här hemma, åt tacos till lunch som blivit över från middagen dagen innan, Julius åt puré för första gången, vi åkte o badade efter lunch, jag hängde tvätt, fixade lite till o på kvällen grillade vi laxfiléer som vi åt m potatis o ört- och vitlökssås o sallad till.
 
Skriver snart igen! Ha d så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0