Bilder från Torekällberget

Sist jag skrev va fredagen den 27 juli, dvs 1 v å 3 dagar sen... tiden har gått rasande fort o jag har bara inte hunnit. Har inte haft tillgång till en dator hela tiden heller så då blir d svårt o blogga. Inte samma sak o göra d från mobilen.
 
Jag skrev sist om att vi varit på Torekällbergets friluftsmuseum i Södertälje. Det va torsdagen den 26 juli som vi va där. Det va bara jag Mathias Nathalie Evelyne o Julius som va där. Anthon Robin o Vidar va kvar på Mathias föräldrars landställe då. Här kommer några bilder från den dagen...
 
 
Det tar så fruktansvärt lång tid att ladda upp bilder att jag får ta en bit i taget... men ha tålamod. Snart e jag ikapp m bloggen!!!
 
Trevlig morgondag o sov så sött!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0